Mimoza Duot – video

Mimoza & Diego's Duet - The Next Star Season 3

Mimoza & Diego's Duet - The Next Star Season 3.

The Next Star - Charlie "Good as Gone"

To buy Charlie's song or video follow this link! http://itunes.apple.com/ca/album/good-as-gone/id463215676?i=463215699 And ...

Mimoza Duot-Love [[LYRICS]]

hello, Hope you enjoy :) Plz rate,comment & subscribe. I super love this song.Sorry if some words are blurry i dont know why is ...

All in my head - Tori Kelly (Live Acoustic Cover) by Mimoza Duot ft Moises Duot

NO COPYRIGHT INTENDED Hey everyone! :) Sorry i've been MIA for the longest time ever, but I'll make it up to y'all. This is one ...

BRUNO MARS- Just The Way You Are Cover By Mimoza & Moises Duot

My brother and I doing a cover of Just The Way You Are by Bruno Mars To all of the girls/guys out there, You're all beautiful just ...

Mimoza Duot ft. Kardinal Offishall - LOVE Lyrics

PLEASE NOTE THAT NONE OF THIS CONTENT IS MINE, I JUST MADE THE VIDEO. ALL CONTENT GOES TO IT'S RIGHTFUL ...

Helplessly - Tatiana Manaois (Cover) by Mimoza Duot

NO COPYRIGHT INTENDED A new cover.. months later.. haha Hey guys! :) Just needed to focus on the rest of my last year of ...

So Into You - Tamia Live Cover by Mimoza Duot

READ ME Hi friends!!! Dang... Can't believe it's been about a year since I've last posted a cover... anyway, just to make things ...

RIHANNA-Russian Roulette Cover By Mimoza Duot

heeey whas good? This is pretty old. LOL k well anyways, I was just browsing through my brothers' imac and unfortunately I had ...

Try- Melissa Polinar (Cover) by Mimoza Duot

NO COPYRIGHT INTENDED Hey everyone! Finally! A new cover! haha I really love this song, there's a lot behind this song & as ...

Halo - Beyoncé (Acoustic Cover) by Mimoza

NO COPYRIGHT INTENDED Hi everyone! This one goes out to my cousin Kuya Rlen, happy birthday! Miss & love you.

Put your records on - Corinne Bailey Rae (snip-cover) by Mimoza Duot

NO COPYRIGHT INTENDED (Still trying to figure out my editing software - listen with earphones! lol) Hey you, yeah you.

Trust Issues- Drake(Cover) by Mimoza Duot

NO COPYRIGHT INTENDED Dedicated to: all my followers ;) heey everyone! I'm a bit sick, but I hope you still enjoy it! haha ...

Mistletoe -Justin Bieber (Cover) by Mimoza and Moises Duot

NO COPYRIGHT INTENDED Happy Holidays everyone!!!! Here's a music video of a song my brother and I covered, originally ...

Airplanes B.O.B ft. Hayley Williams- Cover By Mimoza Duot

messin' around :p I was bored, and this song was stuck in my head. Enjoy (: Rapping.. not my thing, yet. lol Please give me ...

Lotus Flower Bomb - Wale ft.Miguel (cover) by Mimoza Duot

NO COPYRIGHT INTENDED Look who's back!!! :) Did this just for fun (recorded this on my phone) Sorry I've been M.I.A. for a ...

Random Videos:

© 2020 | Home | Contact